Influence - Tove Lo、Wiz Khalifa

First line, take mine; I'm fine as fuck
打着头等旗号 抢回属于我的一切 心情愉悦
Love myself tonight and I think you can feel the same
用这良夜时光爱上我 我知道我们心有灵犀
Moonshine, good time; babe, you're in luck
月光作伴 此刻正是好机会 让你尝尝甜头
'Cause I will do whatever comes to mind
我随心所欲 为所欲为
You'll go insane
你会为我驶向疯狂
Things I say don't usually come easily
我想说的一般难以表露

There's one thing I need you now to know 'bout me
但有一件事我想让你知道
You know I'm under the influence
你知道 我已经沉醉在酒精毒品里了
So don't trust every word I say, I say
所以别相信我所说的一言一语
When I'm under the influence
当我用酒精和毒品麻痹自身的时候
It's a blur, but I want my way, my way
眼前模糊不清 想看清前方
You know I'm under the influence
你知道 我已经沉醉在酒精毒品里了
So don't trust every word I say, I say
所以别相信我所说的一言一语
Sounds good without making sense
不愿清醒回归现实 这感觉刚好
It's a blur, but I want my way, my way
眼前模糊不清 想看清前方
When I'm under the influence
当我用酒精和毒品麻痹自身的时候
Take off, liquor; I feel the beat
干了这杯酒 起飞 我感受到了节奏
Hold onto the floor but I keep spinnin' round and round
醉倒在地上 眼前的景象转个不停
Swing me, baby, back on my feet
让我摇晃不停 宝贝 让我又满血回归
Hiding in the crowd; we're making love without a sound
置身人群之中 我们偷偷玩着捕捉爱情的小游戏
Things I say don't usually come easily
我想说的一般难以表露
There's one thing I need you now to know 'bout me
但有一件事我想让你知道
You know I'm under the influence
你知道 我已经沉醉在酒精毒品里了
So don't trust every word I say, I say
所以别相信我所说的一言一语
When I'm under the influence
当我用酒精和毒品麻痹自身的时候
It's a blur, but I want my way, my way
眼前模糊不清 想看清前方
You know I'm under the influence (oh, oh)
你知道 我已经沉醉在酒精毒品里了
So don't trust every word I say, I say
眼前模糊不清 想看清前方
Sounds good without making sense (sounds good without making sense)
不愿清醒回归现实 这感觉刚好
It's a blur, but I want my way, my way
眼前模糊不清 想看清前方
When I'm under the influence
当我用酒精和毒品麻痹自身的时候
Boy meets, boy meets
男孩 男孩遇见
Girl meets girl
女孩 遇见女孩
This is the best place in the world, ooh
便是世界最美之处
Boy meets, boy meets
男孩 男孩遇见
Girl meets girl
女孩 遇见女孩
This is the best place in the world, ooh
便是世界最美之处
So, intoxicated and faded, I'm in the club, barely made it
烂醉如泥 存在感渐渐抽离 身处夜店 嗨到不能自已
I see the look on your face and it says that you want it later
我看懂了你脸上的表情 你现在只想等待
But you ain't too into waitin', I fly you to different places
我知道你口是心非 我想带你一起嗨
Took all your crew and amazing cause they ain't doing the same shit
清理出场地 收起那些好奇 因为它们让我烦躁
Barely knew what your name is, don't care who you just came with
还不知道你的姓名 我也不想知道你来时的伴侣是谁
Make a move and get famous, get your mission completed
大胆展现 在人群中脱颖而出 完成任务
Use the other politic or entertainment
想尽心思 利用舆论
I just got a couple things I wanna know cause everything is moving slow
有几件事我还不明白 因为现在脑子晕晕乎乎
I usually wouldn't ask this though
我通常不会请求人的
You know I'm under the influence
你知道 我已经沉醉在酒精毒品里了
So don't trust every word I say, I say (Wiz Khalifa man)
所以别相信我所说的一言一语 (这里是Wiz Khalifa)
When I'm under the influence
当我用酒精和毒品麻痹自身的时候
It's a blur, but I want my way, my way
眼前模糊不清 想看清前方
You know I'm under the influence (boy meets, boy meets, girl meets, girl)
你知道 我已经沉醉在酒精毒品里了
So don't trust every word I say, I say
所以别相信我所说的一言一语
Sounds good without making sense (boy meets, boy meets, girl meets, girl)
不愿清醒回归现实 这感觉刚好 (男孩 男孩遇见女孩 女孩)
It's a blur, but I want my way, my way
眼前模糊不清 想看清前方
When I'm under the influence
当我用酒精和毒品麻痹自身的时候

评论
热度 ( 2 )

© X | Powered by LOFTER