Nobody - Leisure、GoldLink

You know I belong to you, to you
你知道我是属于你的 我是属于你的
There ain't nobody else for me, girl
根本没有任何一个人会适合我的 女孩
You know I belong to you, to you
你知道我是属于你的 我是属于你的
There ain't nobody else in my world
根本没有任何一个人会适合我的 女孩
Nobody, nobody, nobody
没有任何一个人会适合
Nobody, nobody, nobody
没有任何一个人会适合

Nobody, nobody, nobody
没有任何一个人会适合
Nobody, nobody, nobody
没有任何一个人会适合

And love, I only see me and you
对于爱情之间 我只看到了你我两人
And I, will not run away from you
而我不会再为了爱情而为你仓皇出逃
And love, I only see me and you
对于爱情之间 我只看到了你我两人
And I, will not run away from you
而我不会再为了爱情而为你仓皇出逃

You know I belong to you, to you
你知道我是属于你的 我是属于你的
There ain't nobody else for me, girl
根本没有任何一个人会适合我的 女孩
You know I belong to you, to you
你知道我是属于你的 我是属于你的
There ain't nobody else in my world
根本没有任何一个人会适合我的 女孩
Nobody, nobody, nobody
没有任何一个人会适合
Nobody, nobody, nobody
没有任何一个人会适合
Nobody, nobody, nobody
没有任何一个人会适合
Nobody, nobody, nobody
没有任何一个人会适合

And love, I only see me and you
对于爱情之间 我只看到了你我两人
And I, will not run away from you
而我不会再为了爱情而为你仓皇出逃
And love, I only see me and you
对于爱情之间 我只看到了你我两人
And I, will not run away from you
而我不会再为了爱情而为你仓皇出逃

Will not run away
不会再仓皇出逃

Will not run away
不会再仓皇出逃

Baby you know I fell in love with you, girl
宝贝你知道我爱上你了 女孩
You know, you know you wanna share my world
你知道 你知道你想要共享我的世界
I got you, I got you where I want you, girl
我会得到你的 我会得到你的 无论你在何方 女孩
Take you far away, to a different world
带你去远方 带你去与众不同的个世界
Baby you know I fell in love with you, girl
宝贝你知道我爱上你了 女孩
You know, you know you wanna share my world
你知道 你知道你想要共享我的世界
I got you, I got you where I want you, girl
我会得到你的 我会得到你的 无论你在何方 女孩
Take you far away, to a different world, baby
带你去远方 带你去与众不同的个世界

I fell in love with you, baby
你知道我爱上你了 女孩
You know you're the one, make me crazy
你知道你就是我的唯一 让我疯狂

I fell in love with you, baby
你知道我爱上你了 女孩
You know you're the one, make me crazy
你知道你就是我的唯一 让我疯狂

I fell in love with you, baby
你知道我爱上你了 女孩
You know you're the one, make me crazy
你知道你就是我的唯一 让我疯狂

I fell in love with you, baby
你知道我爱上你了 女孩
You know you're the one, make me crazy
你知道你就是我的唯一 让我疯狂

Will not run away
不会再仓皇出逃

Will not run away
不会再仓皇出逃

评论
热度 ( 3 )

© X | Powered by LOFTER