I've Got A Lot Of Fear For The Day That We'll Be Dead - 93FEETOFSMOKE

u know the rain and thunder makes it cold out
你明白倾盆大雨和闪电雷鸣让它冷却下来
u know what ever happens my hand will be out
你心知不管发生什么我都会接住落下的你
but incite keep this fucking blade up off my wrist
但我抑制不住这股割脉的冲动
and i can’t kick these fucking demons from my head
无力将这些该死的恶魔踢出我的脑海
they telling me its time to go and sin and i’m listening
他们数着我的罪行 告诉我是时候离开了 而我认真地听着
fuck restraint because this world is a bitch
这世界太病态 我想冲出束缚

but your glistening
但你静静地闪烁着微光
and u know i love the way u sit
你也知道我爱透了
on the side of my bed and let it bleed out
你坐在我的床沿的样子
thru every fucking slit
让它从各个口子里缓缓渗出
i’m known to run away but this time i’ll run with you
我以逃兵的臭号著称 但这次我要带上你离开
i’m known to never stay but i’ll fuckin stay with you
我以多情的恶名闻名 但我特么中了你的邪
i’m known for digging graves but thats all done and thru
我以作死的丑名著名 但我再也不会自讨灭亡
i just wanna watch the smoke clear away with you
我只想和你好好的待弥硝散尽漫烟落地
i got all of ur songs straight playing in my head
我把你的歌在脑海里过了一遍又一遍
i gotta lotta fear for the day that we’ll be dead
我好害怕我们死掉那天的降临
but i just suppress that, no need for nonsense
但我只是忍着不去想这些废话
cuz for the first time i know where i can fall back
因为在我生命里终于有了那么一次 我心知我有了后盾
something bout life makes me feel so unsure
生命的某些性质让我如此缺乏安全感
why am i so scared i will never fuckin know
我也永远不会明白为什么我会如此害怕
but i had a choice and i picked the right door
我只知道有那么一次 我做了人生中最正确的选择
and thats something i’ve never done before…
这是我最大成就
YOU WERE THE RIGHT DOOR
我选对了你


评论

© X | Powered by LOFTER