EASE (Vallis Alps Remix) - BROODS、Troye Sivan、Vallis Alps

作曲 : Troye Sivan Mellet/Caleb Nott/Georgia Nott
作词 : Troye Sivan Mellet/Caleb Nott/Georgia Nott
Take me back to the basics and the simple life
远离这一切 过上简单幸福的生活
Tell me all of the things that make you feel at ease
告诉我任何可以让你感觉轻松自在的事
Your touch, my comfort, and my lullaby
你酥人的触摸 我哼着摇篮曲温柔地抚慰
Holdin' on tight and sleepin' at night
把彼此紧紧地拥入怀中 进入甜美的梦乡

Holdin' on tight and sleepin' at night
把彼此紧紧地拥入怀中 进入甜美的梦乡
I'm down to my skin and bone
我快要瘦得只剩皮包骨头了
And my mommy, she can't put down the phone
我的妈咪就是不肯挂断电话
And stop asking how I'm doing all alone, alone
不停地问我一个人过的怎么样
But the truth is the stars are falling, ma
反正事实是星星正在陨落
And the wolves are out c-calling, ma
狼群在外面嚎着“集结号”
And my home has never felt this far
第一次感觉家有千里之遥
But all this driving
反正这一连串的逼迫
Is driving me crazy
快要把我逼疯了
And all this moving
所有这些行为
Is proving to get the best of me
显然就是要击垮我
And I've been trying to hide it
我一直尽力掩饰真相
But lately
可近来
Every time I think I'm better
每次我感觉好些了
Pickin' my head up, getting nowhere
抬起头却找不到方向
The truth is, the stars are falling, babe
事实是星星正在陨落
And I'd never ever thought that I would say
我从来没想过我会说这样的话
I'm afraid of the life that I've made, I've made
说我害怕我已经选择的生活
Take me back to the basics and the simple life
远离这一切 过上简单幸福的生活
Tell me all of the things that make you feel at ease
告诉我任何可以让你感觉轻松自在的事
Your touch, my comfort, and my lullaby
你酥人的触摸 我哼着摇篮曲温柔地抚慰
Holdin' on tight and sleepin' at night
把彼此紧紧地拥入怀中 进入甜美的梦乡
I've been lyin' to them all
长久以来 我一直在对他们撒谎
I don't need it anymore
现在已经用不着了
Don't you worry about me
你们不用再为我操心了
I'll be fine if I can breathe
只要我还能呼吸 我就不会有事
I've been out here for too long
我已经躲了够久了
Taking shit for how I'm wrong
一直忍受你们对我的指责
How I'm wrong
我错得有多离谱
Always wrong
反正永远是错的


评论
热度 ( 4 )

© X | Powered by LOFTER