Long Way Home - Gazzo

I don't wanna go
我不想走
I don't wanna say goodbye yet
我还不想说再见
Live the afterglow
活在夕阳里
But can we run on borrowed time?
我们能否在这剩余的时间尽情享乐
We can hide away,drive until the moon gose down
我们可以开车逃离,直到月亮落下
Don't you wanna stay even though we're homeward bound
即使我们在归家的路上,难道你不想在此停留吗

Baby can we take the long way home
我们能不能绕个远路
I'll pay every toll,please don't make me go
我会付所有的费用,但能否别让我走
You're the only one I need to hold
因为你是我的唯一
Oh baby can we take the long way home
我们能不能绕个远路
can we take the long way home
我们能不能绕个远路
can we take the long way home
我们能不能绕个远路
Got my eyes on you
我的视线被你吸引
Take a picture in my mind
我的心里印着你的身影
just to hold onto
只为了念念不忘
Keep me in your view
不要将你的目光从我身上移开
I'm counting every smile I could tame
我在数每一个被我驯服的笑容
We can hide away,drive until the moon gose down
我们可以开车逃离,直到月亮落下
Don't you wanna stay even though we're homeward bound
即使我们在归家的路上,难道你不想在此停留吗
Baby can we take the long way home
我们能不能绕个远路
I'll pay every toll,please don't make me go
我会付所有的费用,但能否别让我走
You're the only one I need to hold
因为你是我的唯一
Oh baby can we take the long way home?
我们能不能绕个远路
can we take the long way home?
我们能不能绕个远路
can we take the long way home?
我们能不能绕个远路
I play these nights in my mind
我的脑海里总是回放着这些夜晚
Play it and rewind,play it and rewind
不断的重复,回放
Baby just drive
前进吧
Forget the time
忘记时间
Please don't say goodnight
不要说晚安
Please don't say goodnight
不要说晚安
Baby can we take the long way home?
我们能不能绕个远路
I'll pay every toll,please don't make me go
我会付所有的费用,但能否别让我走
You're the only one I need to hold
因为你是我的唯一
Oh baby can we take the long way home?
我们能不能绕个远路
can we take the long way home?
我们能不能绕个远路
can we take the long way home?
我们能不能绕个远路


评论
热度 ( 4 )

© X | Powered by LOFTER