Redefined - tyDi、Melanie

Falling like an angel
我不住坠落
Who forgot how to fly
像那忘记如何飞翔的天使
Like a stranger
我们形同陌路
That I’ve seen too many nights
尽管已经共度数夜
And all these layers
所有的记忆场面
Building up over time with you
都是我们共同经历的见证

Come back to let me out
那么回来吧,让我解脱
And you reveal the mystery
你揭开了我的秘密
Rewrote my history
你改写了我的生命
When I had half my truth
当我正寻觅着另一半时
I found the rest in you
你便出现在了我的生命里
Got the ability
我们一定可以
To take a broken dream
修补那破损的梦境
And with the four letter word redefine what it means
四字母的‘爱’一词再次定义了你与我
You only need one spark to start a fire
只需一点火星,你便能涅槃
You need one heart to save life
只需一颗心灵,你也能升华
It only takes one word to get inspired
只需一句话,我们便能定义存在
Now when I think of love it’s redefined
只是‘爱’,在我回首时仿佛已被改变
It was like water
它就像水一般
Slipping right through my hands
温柔地滑落我的掌中
Tried to hold but
我尽力收敛
Never could understand that I was stronger
却未意识到我也已改变
Than all the physical plans
甚至比自然法则更为强大
Until you came along and showed me how
这时,你独自出现在了我的面前
And you revealed the mystery
你揭开了我的秘密
Rewrote my history
你改写了我的生命
When I had half my truth
当我正寻觅着另一半时
I found the rest in you
你便出现在了我的生命里
Got the ability
我们一定可以
To take a broken dream
修补那破损的梦境
And with the four letter word redefine what it means
四字母的‘爱’一词再次定义了你与我
You only need one spark to start a fire
只需一点火星,你便能涅槃
You only need one heart to save a life
只需一颗心灵,你也能升华
It only takes one word to get inspired
只需一句话,我们便能定义存在
Now when I think of love it’s redefined
只是‘爱’,在我回首时仿佛已被改变
You only need one spark to start a fire
只需一点火星,你便能涅槃
You only need one heart to save a life
只需一颗心灵,你也能升华
It only takes one word to get inspired
只需一句话,我们便能定义存在
Now when I think of love it’s redefined
只是‘爱’,在我回首时仿佛已不复存在


评论
热度 ( 3 )

© X | Powered by LOFTER