Last Train - Dawn Golden

I won't be what you want me to be, baby
我不会变成你想要的摸样
I won't say what you want me to say
我也不会说那些你想听到的话
I'll be right here when you call my name, waiting
打你呼喊我的名字,我就在这里一直等你
And when you tell me you don't want me here
如果你告诉我你不愿意再见我在这里
And you, you keep my number 'til the rent check's clear
你保留着我的号码只是为了等待房租付清
And my, my body starts burnin' up
我终于开始止不住的哀伤愤怒起来

And well, I don't want you anymore
我不会再留恋你了
So take the money and run to your man, I quit givin' a fuck
所以带着你的金钱去向别人投怀送抱吧 这段感情我要放弃了
And well, I don't trust you anymore
我也不会再相信你
So take the last train home in the dark
和这黑夜里的最后一班火车离开回家吧
And quit breakin' my heart
别再敲打我已经碎裂的心
Well, I won't be what you want me to be, baby
我不会变成你想要的摸样
And I won't say what you want me to say
也不会说那些你想要听到的话
I think about you every night and day lately
我不分昼夜的思念着你
And when you tell me you don't want me near
你却说着不愿意我再靠近一点
And I, I took to punchin' out your bathroom mirror again
我又一次打碎了你的浴室镜
It felt like losin' a friend
这感觉真的就像失去了一个朋友啊
And well, I don't want you anymore
可是 我不会再留恋你了
So take the money and run to your man, I quit givin' a fuck
所以带着你的金钱去找你想要的人吧 这段感情 我真的放弃了
And well, I don't trust you anymore
我也再不会相信你
So take the last train home in the dark and quit breakin' my heart
就和这黑夜一起乘这最后一班火车离开吧 别再敲打我已经破碎的心


评论
热度 ( 4 )

© X | Powered by LOFTER