Silent - EMBRZ

that's me, no so words are sleeping
那是我,未曾入眠

and i can't seem to find a way
我似乎找不到一条路

i'm showing you
我在向你展示

i'm telling you
我在向你诉说

how i feel
我的感受

just how i feel
我的感受

just how i feel
我的感受

that's real
真实的感受

just how i feel
我的感受

that's real
真实的感受

what we felt
我们感受到的

that's real
真实的感受

just how i feel
我的感受

no so , words are sleeping
未曾入眠

and i can't seem to find a way
我似乎找不到一条路

just how i feel
我的感受

just how i feel
我的感受

that's real
真实的感受

that's real
真实的感受

what we felt
我们感受到的

that's real
真实的感受

what we felt
我们感受到的

what we felt
我们感受到的

what we felt
我们感受到的

what we felt
我们感受到的
that's real
真实的感受
what we felt
我们感受到的
that's real
真实的感受
no so, words are sleeping
未曾入眠


评论
热度 ( 5 )

© X | Powered by LOFTER