By Your Side - Jonas Blue、Raye

作曲 : Guy James Robin/Grace Barker/Jason Pebworth/Jonathan Shave/George Astasio
作词 : Guy James Robin/Grace Barker/Jason Pebworth/Jonathan Shave/George Astasio
Let's go out and be wild
让我们走出禁锢,释放自我
Do it while we can (do, do)
人生在世须尽欢
Running free in the world
自由自在地奔跑
We got all weekend (do, do)
没有假期的困扰


Tear it up, tear it down
抛掉烦恼,突破羁绊
Getting lost in the sound of our hearts beating
在彼此的心跳声中迷失
Take me here, take me now
就在此地,就在此刻,带我出发
Getting lost in a crowd with you
随你消逝在人山人海中

Up, all night
尽兴到整夜
I waited for you all my life
我用尽一生将你等待
Hold my hand and keep me close
握紧我的手,让我贴近你
I'll never let you go
坚决不会放你离去
No not tonight
不,留在今晚
Keep me by your side
让我依偎在你身边
Keep me by your side
让我依偎在你身边
Keep me by your side
让我依偎在你身边
Keep me by your side
让我依偎在你身边
Keep me by your side
让我依偎在你身边

Scattered hearts, broken glass
支离破碎的心好像碎玻璃
I don't feel a thing (do, do)
我什么也感觉不到
Cause I'm frozen in time
因为我已凝固在此刻
When you're next to me (do, do)
凝固在有你陪我的时光

Tear it up, tear it down
抛掉烦恼,突破羁绊
Getting lost in the sound of our hearts beating
在彼此的心跳声中迷失
Take me here, take me now
就在此地,就在此刻,带我出发
Getting lost in a crowd with you
随你消逝在人山人海中

Up, all night
尽兴到整夜
I waited for you all my life
我用尽一生将你等待
Hold my hand and keep me close
握紧我的手,让我贴近你
I'll never let you go
坚决不会放你离去
No not tonight
不,留在今晚
Keep me by your side
让我依偎在你身边
Keep me by your side
让我依偎在你身边
Keep me by your side
让我依偎在你身边
Keep me by your side
让我依偎在你身边
Keep me by your side
让我依偎在你身边


评论
热度 ( 3 )

© X | Powered by LOFTER