Thinking About You - Hardwell、Jay Sean

I wake up smiling every morning
怀着笑容迎接拂晓的微光
Yeah, I don't mind sleeping alone
独自站在窗前自由地幻想
People ask me if I don't miss you
曾有人提及久未相见的你
But I ain't been thinking about
却从未在我的脑海中徘徊
All the nights we've spent together
想起一起缠绵悱恻的时光
And how your skin felt on my skin
你的温热早不在指尖流淌

And I'm just calling to let you know
我打电话仅仅是想告诉你
Uuuuh, I ain't been thinking about you
你从未曾在我脑海中停留
Been thinking about you
从未曾停留一分一秒
Been thinking about you
从未曾掀起一浪一潮
Been thinking about you
从未曾接近一分一毫
I ain't been thinking about you
从未曾在我脑海中驻足
Been thinking about you
从未曾掀起一浪一潮
Been thinking about you
从未曾接近一分一毫
I ain't been thinking about you
两颗心已不再为彼此悸动

I go out every single evening
每晚寂寞地穿行在街道上
I drink a little bit too much
喝得酩酊大醉才晃回空房
People ask me if I don't miss you
曾有人提及久未相见的你
But I ain't been thinking about
却从未在我的脑海中徘徊
Nights when we went out together
回想起闯荡在午夜的时光
When it was us against the world
两人似站在世界的对立面
No, I'm just calling to let you know that
我打电话仅仅是想告诉你
Uuuh, I ain't been thinking about you
你从未曾在我脑海中停留
Been thinking about you
从未曾停留一分一秒
Been thinking about you
从未曾掀起一浪一潮
Been thinking about you
从未曾接近一分一毫
I ain't been thinking about you
从未曾在我脑海中驻足
Been thinking about you
从未曾掀起一浪一潮
Been thinking about you
从未曾接近一分一毫
I ain't been thinking about you
两颗心已不再为彼此悸动

No, I'm just calling to let you know that
我打电话仅仅是想告诉你
Uuuh, I ain't been thinking about you
你从未曾在我脑海中停留
Been thinking about you
从未曾停留一分一秒
Been thinking about you
从未曾掀起一浪一潮
Been thinking about you
从未曾接近一分一毫
I ain't been thinking about you
从未曾在我脑海中驻足
Been thinking about you
从未曾掀起一浪一潮
Been thinking about you
从未曾接近一分一毫
I ain't been thinking about you
两颗心已不再为彼此悸动

评论
热度 ( 2 )

© X | Powered by LOFTER