lazy afternoon 懒 - 尚雯婕

作曲 : 尚雯婕
作词 : 尚雯婕
编曲:孔潇一
This is a private place
这是个很私密的地方
No one shall invade
没人可以随意进来
In front of me
在我前面

There are different faces
有不同张脸
But they don't even know my name
但他们都不知道我的名字
I can sing
我可以唱歌
I can talk
我可以讲话
I can jump or walk
我可以跳或跑
Or sit my silly ass
或者坐在
On a jumbo box
垃圾桶上
Stay all night in the next grocery store
在杂货店待一天
My body's lazy
我的身体很懒
Yes of course
确实是的
Don't bother to infiltrate me with your clever thoughts
别用你们的想法打扰我
Talk for hours
你废话连篇
And never stop
根本停不下来
My head is full I can't hear what you say
我的耳朵是关着的,什么都听不见
I'm foolish for one day
今天我是傻的
The storm is coming and leaves will die
风暴来临的时候 树叶会被卷走
They will fly up to the sky
他们会在天空自由飞翔
We'll chase after them then we'll cry
人们对树叶依依不舍
Cry all through the night
然后整夜哀嚎
It's a perfect day
多么完美的一天
I've got a perfect brain
我有完美的大脑
It's a perfect day
这么完美的一天
Better concentrate
好好集中享受吧
Damn I wish I could be an astronaut
我希望我是个宇航员
Travel to the stars and explore
我想穿越星际探索宇宙
My place is full of rubbish
这里太嘈杂了
Need to escape
我要尽快逃脱
Crazy for the day
今天我是疯狂的
Wanna act sexy
想要施展魅力?
Go to hell
别做梦了
Get on the roller coaster
坐过山车去吧!
For a thrill
去找点乐子
It's a perfect day
多么完美的一天
I've got a perfect brain
我有完美的大脑
It's a perfect day
这么完美的一天
Better concentrate
好好集中享受吧
We can drown
让我们沉浸在
In the summer spray
夏天的雨露里
We can drown
让我们沉浸吧
Singing all the day
唱一整天的歌
We can drown
让我们沉浸在
In this silly game
这个愚蠢的游戏里
We can drown
让我们沉浸吧
Crazy for the day
今天我是疯狂的
It's a perfect day
多么完美的一天
I've got a perfect brain
我有完美的大脑
It's a perfect day
这么完美的一天
Better concentrate
好好集中享受吧
It's a perfect day
多么完美的一天
I've got a perfect brain
我有完美的大脑
It's a perfect day
这么完美的一天
Better concentrate
好好集中享受吧
It's a perfect day
多么完美的一天
I've got a perfect brain
我有完美的大脑
It's a perfect day
这么完美的一天
Better concentrate
好好集中享受吧

评论 ( 1 )

© X | Powered by LOFTER