No One Else - Starix​、FREAKPASS

I'm far away from home
我流离失所
Not sure where I went wrong
迷茫而彷徨
Puzzled by this mystery
我看不透这世间
Trying to stay strong
只能试着去坚强
I'm far away from home
我背井离乡
Not sure how long I've been gone
也不知走了多远

No one here to help me,get back where I belong
无人伸以援手,找回来的方向
Only you can save me
只有你能拯救我
No one else will try
旁人全都漠不关己
No one else will ever hear my cry
世人皆爱冷眼旁观
Only you, Only you
只有你会心生怜悯
Only you,uuuuuuuu
也只有你
I'm closer to the sun
太阳再远 起码触手可及
I can't get any nearer you,however far I run
而你只可远观不可向迩,就像那镜中花水中月
I'm far away from home
我浪迹天涯
A nightmare has begun
梦魇笼罩了我
No one who can help me
无人可解救我
You're the only one
除了你别无他人
Only you can save me
只有你能拯救我
No one else will try
旁人只会视若无睹
No one else will ever hear my cry
世人皆爱隔岸观火
Only you, Only you
只有你不一样 你不一样
Only you,uuuuuuuu
你不一样
No one else can save me
无人可再令我心生希望
There's no one else like you
世人千千万 惟有一个你


评论
热度 ( 9 )

© X | Powered by LOFTER